Cum comand?
Produsele pot fi comandate online prin intermediul magazinului virtual medstore.md, prin telefon sau cumpărate direct din showroom-ul MedStore. Oferim asistență clienților noștri în alegerea produselor, telefonic, online, cât și la punctul de lucru.
Adaugarea produselor in comanda se face prin apasarea butonului “Adauga in cos”. Dupa adaugarea in comanda a tuturor produselor dorite, procesul de cumparare se continua prin apasarea butonului “Finalizare comanda” si parcurgerea pasilor descrisi in pagina de comanda.
Cum plătesc?
Confirmarea plasării comenzii
Livrare
Asistență
În cazul în care v-ați intersectat cu o problemă tehnică, nu ezitați să ne apelați la numărul de telefon 373-60-401000.
Politica de Retur
Returnarea produselor are loc in conformitate politicii interne și legislației în vigoare.
1.1. Clientul are dreptul de a refuza produsul inainte de primirea acestuia si dupa primirea lui in termen de 14 zile, cu exceptia zilei de cumpărare. Returnarea produsului de buna calitate este posibila in cazul daca se pastreaza aspectul exterior, proprietatile de consum si documentul de cumparare a acestui produs.
1.2. Clientul nu are dreptul de a refuza produsul de buna calitate, cu proprietati individuale specifice, pregatit special pentru Client.
1.3. In caz ca Clientul refuza produsul in conformitate cu p. 1.1., Vanzatorul ii returneaza suma achitata pentru produsul returnat, cu excepția costului de livrare, nu mai tarziu de 15 zile de la data de primire de catre Vanzator a cererii scrise din partea Clientului.
1.4. In termen de 14 zile de la primirea comenzii, in afara de ziua de cumparare, Clientul are dreptul de a schimba produsul de buna calitate cu un alt produs similar, numai in cazul daca acest produs nu-i convine clientului dupa forma, dimensiuni, stil, culoare sau dotare tehnica. Clientul nu poate schimba produsul de bună calitate cu proprietati individuale specifice si produsul care este specificat in Lista de produse nealimentare de bună calitate, care nu pot fi returnate sau schimbate, aprobat in Legea nr. 105 din 13.03.2003 cu privire la Protectia Consumatorului.
1.5. Dacă la momentul adresarii Clientului, produsul similar nu este in stoc, Clientul are dreptul de a respinge comanda si de a solicita returnarea sumei achitate pentru produs. Vanzatorul trebuie sa ramburseze suma de bani achitata pentru produsul returnat in termen de 15 zile de la data de returnare a marfii.
2.1. Clientul poate returna produsul de calitate necorespunzatoare Vanzatorului sau Producatorului, si are dreptul de a cere returnarea sumei de bani achitate in decursul perioadei de garantie, sau daca acest termen nu este specificat, intr-o perioada de timp rezonabila, care nu depaseste un an. Clientul poate solicita de asemenea, schimbarea sau eliminarea defectelor produsului de calitate necorespunzatoare.
2.2. In cazul respingerii acordului de catre Client si prezentarea cererii de rambursare a sumei achitate pentru produs, in conformitate cu conditiile punctului 2.1., suma achitata urmeaza sa fie returnata clientului in termen de 15 zile de la primirea cererii scrise de către Vanzator.
3.1. Suma de bani achitata se returneaza clientului in acelasi mod in care a fost efectuata plata pentru produs.
4.1. In cazul in care se depisteaza in comanda livrata un alt sortiment decat cel comandat, Clientul are dreptul de a refuza comanda si de a cere inlocuirea produsului conform sortimentului comandat, sau de a cere restituirea banilor achitati pentru produs.
4.2. Daca inlocuirea produsului este imposibila, Vanzatorul va notifica Clientul prin trimiterea unui mesaj la adresa de e-mail specificata de Client, iar banii achitati vor fi returnati in modul prevăzut in punctul 3.1.